Examensbankett, midsommar, VM och livet

Hej på er alla fina som kikar in då & då. Har vart sämst på att uppdatera som vanligt, haha! Blir så lätt att man glömmer av det när det är fullt upp med allt annat. Efter jag skrev senast så var ju jag ledig ett tag och mestadels tog jag det bara lugnt med Erik, vänner & familj. Hade ju fint väder nästan hela tiden så det var ju hur gott som helst. Var mycket strandhäng där ett tag! Jag & tjejerna var ju i Palma en vecka också, en himla bra och rolig resa. Gör ett eget inlägg om det som kommer de närmsta dagarna. Nu har jag jobbat i en vecka sedan jag kom hem från resan och tiden har flugit förbi då det vart galet mycket att göra. Men det är ju kul när det är mycket att göra! Det har vart mycket fotbollstittande eftersom Erik är fotbollstokig och VM går vareviga dag. Men jag tycker det är rätt skoj jag med, i alla fall när Sverige spelar! 
 
Helgen innan vi åkte till Palma gick vi på Examensbankett med andra som tog examen från Halmstad Högskola. Det var en riktigt rolig kväll med mycket dans och trevliga människor! Det är ju alltid kul att klä upp sig lite extra och dessutom fick respektive följa med så Erik var också med såklart! 
 
Nu i helgen var det ju midsommar som alla vet. Det är ju en av dem bästa högtiderna skulle jag säga och i år var det ju till och med sol hos oss på västkusten!! På dagen åt vi tradentionsenligt lunch hos mormor och morfar, gott och mysigt som alltid. Sen vidare på förfest med ett gäng tjejer innan killarna mötte upp oss på festen på sin barcykel. Kvällen var riktigt rolig och det avslutades med ett dopp i poolen och en cykeltur hem! 
 
Dagen efter var det bara att ladda om för då var det dags för barcykel i ca 1,5 mil och de tog nog lite mer än 2 timmar. Det var så jävla roligt och vi blev bra taggade till Sverigematchen som spelades på kvällen, desvärre med ett tråkigt avslut på den matchen. Vi kollade storbild med massa andra människor och de var riktigt bra tryck!! 
 
Annars rullar livet på!! Vo har endast två veckor kvar på sin behandling och därmed bara en månad till första tävlingen för i år och han känns fräsch förövrigt!! Hoppas verkligen sjukdomen håller sig i sckakt nu och vi kan få resten av säsongen skadefri. Kalle sköter sig och har inte slängt av någon sedan min lårkaka, var nog ett stolleryck han fick där och då!
Här är bild från ca 2,5 vecka efter "flygturen". Nu är det ännu finare och man ser bara konturerna, dock är det fortfarande svullet och jag får lite ont efter jag ansträngt mig"
 

Kommentera här: