Tre hästar senare

Helgen har vart lugn med massa häng med vänner och ridning. I fredags var jag, Alex & Charlotta i Göteborg och shoppa. Alex är Eriks brors tjej och Charlotta är Eriks mamma. Vi gick runt i butiker och fika lite och under eftermiddagen kom Erik, Johan (Eriks bror) och Bobo(Eriks pappa) upp till Gbg också. Så på kvällen åt vi god mat på Puta Madre! 

Idag har jag & Jennifer ridit hästarna under dagen. Jag red först Kalle och Jennifer red med på Oxane, första gången Kalle galoppera ute och han skötte sig superbra! Sen red Jennifer Ludde och jag red med på Banner, även dom skötte sig bra. När mamma kom hem från jobbet så hoppa jag Vo i paddocken och han kändes fräsch men nästan lite för mycket energi, men bättre det än trött & seg. I helgen ska vi till Billdal och hoppa kringklasserna vid SM, så jäkla kul att kunna delta vid SM även fast man inte hoppar SM-klasserna. Det kommer bli ett stort + på rutinkontot oavsett resultat under klasserna! 
Fyller även år nästa vecka på måndag, alltså exakt om en vecka! Så har mycket att se fram emot nu :)
 
Här är filmen från förra tävlingen i Göteborg, kram!! 

Kommentera här: