Snart ledig...

Dagarna går i ett men nu är det endast en dag kvar med plugg och det ska bli så jäkla skönt att vara ledig lite sen! Men först tar vi morgondagen och köttar oss igenom den och även tentan på onsdag då såklart. 
Efter jag vart hos Linnea och pluggat idag så åkte jag hem och red ut en runda på Vo, han fick trava och galoppera av sig på grusvägar. Imorgon ska han hoppas har jag tänkt! I helgen tävlar vi en 135 på Åby. 
Nu ska jag strax åka till Erik där kvällen avslutas i soffan, skönt!

Här kommer filmen från förra tävlingen också, dock bara 135 då kameran inte funka till 130 så mamma fick inte med hela med mobilen och det blev en dålig filmning. Synd då han var så jäkla fin i 130, fast det var han ju i 135 också. Rivningen tar jag på mig totalt då jag inte fick tryck i galoppen i svängen och vi kommer för nära, men här får ni den iaf! 

Kommentera här: