VILKEN HELG!

Alltså vilken helg jag & Vo har haft i Båstad. I lördags VANN vi ju 130 klassen, han var så jäkla fin hela rundan igenom! Vi kommer typ perfekt på alla hinder och det kändes så jäkla lätt. Jag var sist ut och visste att det bara var en felfri innan mig så i omhoppningen så öka jag tempot något men inga onödigt tajta svängar eller liknande, så en bra avvägd runda helt enkelt eftersom de ledde till vinst med ca 2 sekunder. SÅ NÖJD!

I söndags hoppa vi en 135 klass, en tidshoppning. Även här var Vo FANTASTISK, dock rulla två bommar. Men det var verkligen rullningar på båda, andra hindret märkte jag inte ens att jag rev. Andra rivningen var något grövre men ändå en rullning! Om jag hade haft ett mindre ner så hade vi blivit 2a då tiden var rätt bra. Men är galet nöjd över rundorna i helgen och känslan som Vo gav! 

Men vi vann något på söndagen ändå, vi gick och vann meetingpriset. Alltså bästa ekipaget under hela helgen, vi samla ihop mest poäng av samtliga storhäst ekipage!! ALLTSÅ WAAAH, Vosse är bäst! Just denna tävlingen hade riktigt bra pris också, vann en övernattning med spa+kallbadhus för två på Hotel skansen i Båstad. Så någon gång i framtiden (inom ett år, haha) ska jag och Erik ta och åka dit och bara mysa och njuta av varandras sällskap! Så jag är sååå nöjd med denna tävlingen och med Vo, bästa.
Påväg hem från tävlingen fick jag reda på tentaresultatet från sista tentan och jag klara den, bästa helgen på mycket länge. SÅ GLAD I LIVET NU! 
 
 

Kommentera här: