Tävling!

Hejsan! Idag har jag tillbringat all tid i stallet och sen på tävling, är påväg hem nu och ska direkt vidare på fest. Men ska köra men kan ju alltid vara trevligt att hälsa på alla tänkte jag! 

Tävlingen då... var en A:0 tidshoppning. Regna & blåste som fasen när jag tog ut Vo så han var lite spänd men tyckte han släppte de när han kom igång på framridningen! Banan var rätt så tuff men Vo hoppade så himla bra. Fick en rivning in i en kombination, var trippelbarr till räcke! Och jag tänkte direkt måste få tillbaka han till räcket annars får jag med mig de, istället så rev vi bakbommen på trippeln. SÅ TYPISKT VA? Man tänker såå mycket på det efter så man rider lite halvdåligt på hindret innan... det var redan på hinder 4a så jag sen ville jag bara få en bra runda så fick ett tidsfel också eftersom jag inte red på han. Hade mer grundhoppningstempo men han var såå jäkla fin och känslan var på topp. Så är mer än nöjd med rundan ändå! 

Imorgon ska hela familjen till GHS, ska bli så himla mysigt och kul. Första gången Erik är med där uppe, han kommer få panik på allt folk! Haha! Men tror han kommer tycka tävlingarna är roliga. Så om jag inte kikar in imorgon vet ni vart jag hänger! Ha en fortsatt bra lördag och även söndag! 

Mina hjärtan! Vad skulle jag gjort utan er? 💞

Kommentera här: