VINST!

Idag har jag vart och tävlat i Nordhalland med Vo, vi hoppa en 130 A:0 alltså tidshoppning. Han var så himla fin och vi VANN klassen, allt bara flöt och jag tänkte hela tiden bra galopp och lägg handen som Sofia sa till mig. Men han kändes verkligen med mig hela rundan, sen finns det alltid saker att slipa på men så jäkla skönt att få till den nollan och plus på de vinna, BÄSTA VO! Kom fram många efteråt och gratta och sa att det var en fin runda och det är ju alltid kul att höra!
 
 
I fredags gjorde jag ju en tenta och den kändes nog helt okej sen var jag med Johanna på eftermiddagen. På kvällen tog jag och Erik de lugnt för är så jäkla förkyld och har vart de sen i typ tisdags, så tröttsamt men har inte riktigt vilat heller så får väl skylla mig själv... hehe! Igår (lördag) var de ridning och packa & fixa inför tävlingen innan vi åkte och kolla fotboll. Sen på kvällen firade vi Linnea med god mat och massvis med skratt!
 

Kommentera här: