Fredag

Hej allihopa! Här eka det tomt men har inte haft en tanke på bloggen faktiskt. Veckan har mest bestått av skola, ridning och lite plugg. Sen har jag fortfarande inte blivit helt frisk sen förra veckan, så långdraget! Men nu har jag bara huvudvärk i omgångar så börjar ju bli bättre. 

Igår så red jag första gången utomhus på Kalle, han var jätte duktig tills han tyckte det var lite läskigt att jag tryckte lite med benen. Då blev de lite studs och jag trilla i backen, men sen var de bara upp igen och han skötte sig super! Bara att nöta in och få en rutin på allt. Bara lite öm i rumpan idag, haha! 

Idag så har jag pluggat lite och kollat lite serier. Ska strax ut till stallet och mocka & sånt, tror de blir vila för Vo idag eftersom regnet har öst ner hela dagen...
I helgen blir de bowling med vänner och på söndag blir de nog utgång tror jag! En bra helg på ingång alltså. Kram! 

Lite sol & värme skulle inte vara fel nu!

Kommentera här: