Filmer från DM

Här kommer även filmerna från tävlingen igår, hade totalt missat att ladda kameran så den dog innan jag hann starta så Erik fick filma med sin mobil därför är bilden mindre än vanligt. Men ni ser ju det hela ändå, sen är det två filmer en på grunden och en på omhoppningen eftersom det var en A1A bedömning och jag är oteknisk och fattar inte hur man sätter ihop filmerna på imovie. haha, men ni får se allt och det är ju det som räknas!
 
Grunden: Han ville inte byta galopp mellan 1-2 och 2-3 men annars tycker jag det flyter på rätt bra, inget direkt att klaga på tycker jag!
 
Omhoppningen flyter på bra och han är med mig i svängarna, en bra känsla och jag hade varken velat rida så fort som vinnaren eller fortare än det jag gör så en andra plats är jag nöjd med! 

Kommentera här: