Tillbaka..

Hejsan. Tog ett litet break från allt efter en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv, i torsdags! Hoppas ni har förståelse för det. Jobbade på fredagen men hela kroppen var som seg kola och tårarna var nära varje minut. Men hade ändå hunnit "smälta" det lite, för hur jobbigt det än var och är för mig så får jag se till Tippens bästa och detta var det bästa för han!
 
Idag var första gången jag var i stallet sen i torsdags, var faktiskt jobbigare än jag trodde de skulle vara att gå in där och se en stängd dörr till hans box och hans saker hänga framme. Bröt ihop i ett par minuter men samla mig sen och fick ridit Ella, skrittade ut en runda idag medans Erik gick med! Hon har blivit riden av mamma & Lina de dagarna jag inte var där, så himla snällt. Otroligt tacksam för alla som hört av sig på något vis och ställt upp, pratat om det eller bara funnits där! Det är guld värt!!
Har sen fixat stallet med Erik, bara tagit det lugnt och andats häst tillsammans med min favorit. Nu är vi hos Erik, han kollar fotboll och jag kikar in hos er igen! Imon börjar jag jobba på kommunen igen, på lindberga skola. Ska vara där fram till 31 oktober som jag vet om än, skönt att ha jobb ett tag framöver i varje fall :)
 
 
Saknar dig varje minut min älskade Tripelaire, föralltid i mitt hjärta!

Kommentera här: