Trying to be perfect, trying not to let you down!

Hejsan, riktigt dålig uppdatering idag men har inte haft lust och tid. Börja iaf skolan vid 8.10 idag, börja med matte sen var det svenska sen samhällskunskap. Vi gjorde typ inget på någon av lektionerna. Sen vid 12 sluta jag eftersom idrotten var inställd. Loooov, så himla härligt att vara ledig i en vecka nu. UNDERBART! Vid 12 då kom pappa och hämta mig och vi åkte till Davids, och väl där fick jag en Iphone 4s, kääärlek. Tack mamma & pappa, ni är bäst! Tyvärr så fanns den vita inte på lager så får vänta några dagar, men det är lät värt det. wiiiie, är så glad att jag får slänga bort min skit mobil ;) Efter det åkte jag hem och red ut tippen en lång gallop runda, massa kondition! Sen blev det ridning av Boy, han gick super fint. Nu har jag precis kommit in från stallet och ska strax duscha, och ikväll ska jag va med min älskling, myys!

Imon blir det att va med älsklingen(eftersom jag sover där), ridning och fest. Dock är det inte planerat var än, men jag & Elin håller iaf ihop ;) Ha det bra så länge så kanske det blir någon uppdatering senare, vårat internet krånglar fortfarande! Aja, pusss<3


Min fina prins, allt för dig! <3

Kommentera här: