You just want to hurt me, but you will not break me down

hejsan
hade tänkt göra ett litet morgon inlägg imorse men internet ville inte riktigt som jag, så jag fick stå över det idag!
Skolan flöt på ganska bra idag, en av dom nya tjejerna var där idag! prata inget med henne eftersom hon var väldigt tyst av sig! Får väl se ifall man kommer prata med henne någon annan dag. Efter skolan gick jag ut till stallet och fixa tippen sen åkte jag, mamma och jennifer till Runesten och red! Var svin kallt, men tippen gick super bra. Kom hem för ett bra tag sen och borde börja plugga lite nu på So eftersom jag har prov på judendomen på Fredag! Borde även kolla på "the last song" eftersom jag ska göra en film analys på den tills på torsdag och jag borde plugga på moppeprovet som jag ska göra på Onsdag. Skulle även vara bra att ha gjort Idrotts inlämningen som är till nästa vecka på torsdag och måste måla 4 bilder och ett rum tills på nästa torsdag också! Var ska jag börja? får nog bli moppe provet och sen So! puss :*

Kommentera här: