En bra helg!

Har haft en så himla bra helg! I lördags var jag ju på tävling och sen fest som ni vet, jag och Erik åkte hem när dom andra drog ut eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter till GHS. På söndagen sen var hela familjen på GHS alltså mamma, pappa, Jennifer, Anton, jag & Erik. Var supertrevligt och jätte mysigt! Det bästa av allt var ju att Henke vann världscupsomgången, alltså det var sån sjuk stämning. Vilken jäkla helg han har haft, tre vinster, två andraplatser och en tredjeplats om jag inte minns helt fel. Tänk om man själv skulle få uppleva det va, får nog skaffa lite fler hästar först då. hehe! Kom hem rätt sent då det tog en jäkla tid att komma ut från parkeringshuset, men kvällen tillbringades i soffan med Erik!

Idag så har vi pluggat, jag har bara två veckor till första tentan denna perioden så det gäller att ligga i. Sen har jag vart ute i stallet och fixat och ridit, jag & Jennifer red ut en runda och både Beppe & Vosse var nöjda och duktiga! Imorgon väntar skola och sen ridning!!


Nu ska ni få se filmen från tävlingen också, jag är verkligen nöjd med rundan bara synd att vi fick ett ner. Men som sagt så tog jag det lite lugnare efter rivningen, inga korta svängar eller liknande, så fick ett tidsfel men känslan var SÅ HIMLA BRA.  

Kommentera här: