17/3-2019

Hej på er! 

Livet rullar på bra och vi stortrivs i lägenheten och jag trivs superbra på jobbet. Tillvaron just nu känns faktiskt väldigt bra! Hästarna mår också bra, Vo har taggat ner lite men är fortfarande pigg vilket bara är roigt. Kul med en pigg 17-åring! Kalle har börjat bli en häst(även i hjärnan) och sköter sig bra både i paddocken och på uteritterna, hoppas det håller i sig så vi snart kan komma ut på pay and jumps! Tanken är att Vos första tävling blir om ca en månad i Laholm. Känns skönt att få börja säsongen i rätt tid i år och inte efter halva säsongen som förra! 

Förutom hästarna så har jag en del annat roligt att se fram emot. Bla inflyttningsfest hos oss sista helgen i mars. Veckan efter det är fullspäckad med GHS på torsdagen, inflyttningsfest hos Jennifer & Anton på fredagen, 20-års jubileum för jobbet på lördagen samt GHS på söndagen! Det ser jag verkligen fram emot. 

För snart två veckor sedan var vi på begravning för min farmor som gick bort i mitten på februari. Var en så himla fin begravning och ett vackert hej då till världens bästa och snällaste farmor ❤️❤️ om jag någonsin blir lika gammal som farmor, 92 år, då önskar jag att jag får vara lika fin, omtänksam och pigg som du alltid varit! 

You were an angel in the shape of my grandma and i know that when God took you back he said hallelujah you’re home❤️
(null)

(null)

(null)

Kommentera här: