Dålig uppdatering, seeeg tävling!!

Åkte hemifrån vid 10 imorse, lite mer än 1 timme till Ale-Jennylund. Starta vid 3 första klassen ungefär, så hiiimla segt!! Första klassen var en LA, fick en rivning tyvärr men bra tid. Så blev sjua ändå! Om jag inte rivit hade jag kommit tvåa med några hundradelar från ettan! Väntan var lång mellan klasserna, starta andra klassen vid typ 8. En MSV B, tippen var fin men i en del bommar. Men alla låg kvar så sluta på en tredje plats, med 0,09 sek från tvåan. SURT, men supernöjd med tippen efter denna sega tävlingsdag. DUKTIG TIPPEN!! Kom hem runt 10, så har vart iväg i 12 timmar, så ligger och myser med min fina pojkvän i soffan nu som vart med hela dagen och hjälpt mig & hejat på mig. Kärlek!! Filmer från båda klasserna kommer imon, kram :)
 
Duktiga Duktiga Tippen <3

Kommentera här: