Livet rullar på

Hej på er!
 
Vilka veckor jag haft det senaste. jobbet rullar på bra och jag trivs som fisken i vattnet!

Förra veckan var det fullt upp, på torsdags efm var det GHS med mamma, syster & lillkusinen Elin. Var en mycket mysig eftermiddag, alltid sån inspiration att vara där. 
På fredagen var det jobb i vanlig ordning sen inflyttningsfest för syrran & Anton, de har ju byggt hus. Som är DRÖMMEN! Var en väldigt trevlig kväll med god mat.
På lördagen väntade SI20år, alltså mitt jobbs 20 års jubileum sen är det ju också Eriks pappas företag. Vi var 320 personer som mingla, åt god mat och festa hela natten lång på fina societen i Varberg. Det var allt från anställda, familj, vänner, en del kunder & leverantörerer. Var en riktigt rolig kväll och för mig slutade den runt halv 3 då jag skulle upp till GHS vid 7 morgonen efter. Jag var INTE pigg kan jag säga, men såå värt det. GHS var lika bra som vanligt och pricken över i var ju att Peder blev 3a i världscupen. WOW vilken känsla va!!

Fick även shoppat lite i år, blev ett nytt träns från PS of Sweden till Vo. Valde HVE Bridle, blev så snyggt på Vo. Köpte även ny förbygel från Dyon samt ridbyxor och lite annat smått och gott. Det var en så himla bra helg!!
Dock så kändes det ju denna veckan då jag vart trött nästan hela veckan, men jag har överlevt. Dock så har ju denna helgen inte heller vart lugn då jag tävlat hela helgen. I fredags åt jag god mat hos mamma & pappa efter jag putsat grejer och putsat på Vo. 

Första tävlingen för året då, åkte till Laholm både lördag och söndag.
I lördags hoppa vi 120 A:0, alltså tidshoppning. Vo var super fin och vi var felfria och hamna på en 19de plats av 96 starter. Super nöjd över känslan!
Idag (söndag) hoppa vi en 130 A:0. Även idag var vi felfria men tyvärr ingen topp tid så blev ingen placering. Men är SÅ NÖJD över hur han kändes och hoppade, känns bra inför kommande tävlingar! känslan är så mycket bättre än hur förra säsongen avslutades.. BÄSTA VO!
 
 
Här ser ni tränset samt förbygeln också, dock inte superbra bild på dem. Men tycker Vo blev SÅ snygg!
 
härliga bilder från SI20år
 

Kommentera här: