Vilket underbart väder!

Alltså vilket väder vi har?? Det är ju helt galet skönt och har vart sen i söndags! Jag & Johanna har legat ute i trädgården och solat och pluggat varje dag, man får ju förena nytta med nöje ;)  Vi håller just nu på att skriva på slutsatsen, så det är verkligen inte långt kvar nu!!! Så mycket blandande känslor. Men jag har mycket att se fram emot de kommande veckorna! Vi ska ha en avslutnings klassfest, vi ska på bankett och sen ska jag & tjejerna till Palma den 9 juni! Så underbart !!! 

Däremot så ska Vo gå på behandling sex veckor till minst. Vi ska kolla upp han nästa gång 7 juni, så då hoppas jag verkligen han blir friskförklarad men förväntar mig inte det. Det är så trist att inte få tävla, speciellt nu när alla utomhustävlingar har börjat också... 
Men nu har vi hoppat lite hemma iaf och han känns väldigt fräsch där så det är ju kul! Kalle sköter sig bättre och bättre tycker jag, han har börjat förstå allt lite bättre nu. Efter sommarvilan hoppas jag han är mer redo för att komma ut på någon tävling eller iaf pay & jump! 

Mina två favoriter <3
(null)

Kommentera här: