Lårkaka, hotell, spa & examen

Hej på er!! 
Har hänt lite sen jag sist kika in här. I fredags red jag Kalle i paddocken och han var duktig till en början sen fick han ett ryck och sköt rygg några gånger så jag flög som en vante rakt ner i backen... var nog den värsta avramlingen jag någonsin gjort, men de gick ändå bra jämfört med vad de kunde gjort. Jag har en MEGA lårkaka som är lila & blå. Alltså det är typ det sjukaste blåmärket... alla som ser de bara skriker till typ, haha! Var på spa i lördags och kan säga att folk stirra ganska bra...  Jag skrapa även upp ena armbågen och sträckte hela vänster sida. Med den flygningen kunde de gått tusen gånger värre, så tur i oturen. 

I helgen var jag & Erik på hotel Skansen i Båstad och bodde där över en natt och gick på spa. Det var så himla mysigt och skönt att bara komma iväg vi två! Hotellet var jättefint och spat va super!!! På kvällen åt vi på resturang Sand och det var galet gott, rekommenderas verkligen. 
Hotellet och spat vann ju jag & Vo förra året när vi var bästa ekipage på Båstad horse show, tyvärr missar vi den tävligen i år då han behandlas och jag är i Palma. Tråkigt då det är så fina tävlingar där.. men så är de! 

Igår hade vi vårt sista seminarium och därmed har jag tagit examen. Det är sååå sjukt! Jag har Alltså pluggat i tre år och har nu kandidat i företagsekonomi. Tiden har gått så jäkla fort men de har vart så himla kul då min klass har vart riktigt bra och sen har jag ju hittat mina fem tjejer som är bäst!! Igår hade vi en klassfest som avslutning och jag hamna i säng runt 4, hade så himla roligt hela kvällen!

Nu väntar tre veckors ledigt varav en vecka i Palma med tjejerna, sen börjar jobbet. Letar ekonomijobb för fullt så hoppas på att få något napp snart! Kram på er!! 

Mitt "fina" lår från första dagen till nu, dag nummer 5....
(null)

(null)

(null)

Hotel Skansen med Erik <3
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Bästa klassen från gårdagens fest! 
(null)

(null)

Kommentera här: