21/5-2018

Vädret fortsätter hålla i sig men jag har gått och blivit förkyld och lite febrig.. Tur i oturen att jag får det nu istället för nästa vecka då jag tar min examen! Nu är vi i princip klara med uppsatsen och det känns så jäkla skönt, men läskigt och lite tomt nästan. Vi har kämpat och verkligen engagerat oss i detta i flera månader nu så det är verkligen blandade känslor. På måndag har vi slutseminarium och vår avslutning på skolan och efter det blir det klassfest!

Annars rullar livet på, Vo & Kalle är fräscha men Vo går ju fortfarande på behandling. Har hoppat han några gånger nu och han känns väldigt fräsch får jag säg, vi är lite ringrostiga men börjar kännas bättre nu! Börjar hitta mer och mer knappar på Kalle och han sköter sig bra fast han är lite busig ibland! 
 
Världens bästa tjejer innan vi var på John´s place och åt i lördags!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: