Midsommar

Hej på er alla! När jag bara jobbar på veckodagarna glömmer jag totalt av att kika in här och dagarna ser ju rätt likadana ut då jag åker till jobbet, hem och rider sen är jag antingen med Erik eller vänner typ.
Men i nu var de ju långhelg eftersom det var midsommar och jag hade en så jäkla bra midsommarafton, Alex hade sin 20-års fest på midsommarafton och det blev en riktigt lyckad kväll.
 
På dagen så var jag & Erik hos mormor & morfar med familjen åt lite sill & potatis. Eller jag äter inte sill men ändå! Sen åkte jag till Alex och vi fixa inför kvällen innan de andra tjejerna kom!
Killarna cyklade på en åttamanna-cykel från Varberg till Grimeton där vi var, så dom cykla lite omvägar men dom var ute i kanske 1,5 timme. Dom hade en rolig färd i alla fall! Sen lekte vi lite lekar innan vi grilla sen var de party hela natten lång, somna runt 4 kanske. Var en så himla lyckad kväll, tack Alex & alla andra inblandade! Världens bästa gäng! 
Resten av helgen var lugn, jag & Erik var med Elin & Benjamin på lördagen. Åt pizza och massa godis, var en mysig kväll!
 
Nu väntar ytterliggare en jobbvecka och i helgen är det tävling i Björbäck både lördag & söndag, håll tummarna för en bra helg!
 
Killarnas färdmedel under kvällen!
 Hos mormor under dagen, goa kusinen Måns!!
 
 
 
 
 

Kommentera här: