Ny vecka!!

Hejsan på er alla. Idag har jag vart i skolan hela dagen, haft rätt tuffa föreläsningar med mycket att ta in. Är ledig imon så ska sitta och plugga då hade jag tänkt, är redan såå nervös inför tentorna. USCH! + att vi har våra tentor på måndag & tisdag samma vecka, alltså dagarna efter varandra. INTE SCHYSST! Hejdå livet 2-3 veckor innan det alltså. hehe! 
Efter skolan var jag på vårdcentralen en snabbis, har ju aldrig riktigt blivit av med min förkylning och hosta så har haft de nu i typ 3 månader från och till. Och den senaste veckan har jag haft sånt jäkla lock för örat så jag hör inget i princip. Jag säger "va" varje gång någon säger något, jag hör verkligen inte vad som säger... Så fick beodrat att jag ska använda nässpray i max dos tills de släpper typ. HATAR nässpray.. Men får hoppas de går över! 
 
När jag kom hem så gick jag ut och red Vo han fick skrittas ut idag och bara sträcka på musklerna efter tre dagars tävlande, han kändes fräsch så det var skönt. Sen har jag legat och kollat serier i sängen och nu ska jag åka till Erik för lite mys i soffan. Ha en fortsatt bra måndagskväll!!
 

Kommentera här: