Hoppat Vo!

Nu har halva jobbveckan gått eftersom vi är lediga på fredag, så himla skönt. Efter jobbet så åkte jag på massage hos en akupressör, var verkligen behövligt med min stela rygg. Har ofta ont i axlar, nacke och ländrygg! Men nu ska jag försöka få lite koll på det, har en ny tid inbokad om 2 veckor ungefär. Skönt!! 
Sen har jag också ridit Vo, han hoppades i paddocken idag och jäklar vad han hoppa. Hoppa bana på 130 och det gjorde vi utan större problem, världens finaste Vo! Hoppade även ett "joker" hinder på 130, i helgen hoppar vi en 120 ackumulator och då är det ju med ett joker hinder. Det är ett hinder som oftast är ca 10 cm högre och lite "läskigare" och även glesare. Men idag hoppa Vo det lätt som en plätt, hoppas känslan sitter i till helgens tävling!

Nu är jag hos mormor & morfar för att äta lite kvällsmat, sen blir det en lugn kväll i soffan. Min mage är lite bubblig och mår illa i perioder, hoppas det inte blir värre än så! 


Kommentera här: