Jobb & hästar!

Hejsan igen!! Igår hade inte jag en tanke på bloggen dagen gick i ett, jobb sen fixa stallet och sen red jag ut en runda på Banner. På kvällen var jag med Erik, kolla paradise och bara tog det lugnt! 

Idag vaknade jag med förkylning, jag har fan inte tid att vara sjuk nu igen. Får hoppas det är en lättare och att den går över snabbt & smidigt! Men är trött i hela kroppen och har vart det hela dagen tyvärr.. 
Men var på jobbet ändå, slutade 13:30 som jag brukar. Då åkte jag hem och gav hästarna middag sen tog jag en powernap i 1 timme ungefär, väääldigt skönt! Nu har jag precis kommit in från stallet, fixade mat och mamma mocka. Sen red jag även Vo i kullen, så han gick ett dressyrpass på öppen mark. Han tyckte det var väldigt kul och jag kände att jag kom åt han lite mer än innan, hittar mer & mer knappar så det är bara kul att rida just nu! Imon är det dags för träning igen, kul!! 

Snart blir det lite kvällsmat med mamma & pappa innan jag kör till Erik för en lugn mysig kväll. Han har lovat att ta hand om sin sjuka flickvän ;) 


Kommentera här: