Mys i soffan!

Hejsan! Har vart en rätt lugn dag idag, gick upp i god tid och åkte hem och red ut Ella. Hon klättrades idag med Tippen & pucci, Pucci är en ny häst vi har hemma. Ett 4-årigt sto efter Nintender och hennes mamma är Gucci som Sofia Kroon tävlat tidigare! Jennifer ska rida henne och försöka kvala till championatet. Alla hästarna skötte sig bra iaf, gjorde sen klart de sista i stallet innan jag gick in och packa. 
Efter de har jag och Erik vart hemma hos han en stund och fikat och nu ligger vi i min soffa och vilar och de ska vi göra resten av kvällen! 

Inatt vid 3 ska klassen samlas för att åka taxibuss till Landvetter och sen vidare till AYIA FUCKING NAPA! Och kan nog meddela att uppdateringen kommer inte vara bra den kommande veckan, men kommer tillbaka till er alla efter resan såklart! Så om vi inte hörs får ni ha en underbar vecka, kram!! 

Kommer sakna min fina Erik när jag är borta, en himla Massa kommer jag sakna han <3 


1 Alice:

skriven

Slutat blogga?

Kommentera här: