Myskväll med tjejerna!

Halkbanan idag var riktigt rolig, men samtidigt fick man en tankeställare att "tänk om det händer ute på vägen" men det får vi hoppas att det inte gör, så jag ser det positiva i det och tänker på hur kul det var :) 
När jag kom tillbaka till körskolan hämta Jennifer upp mig och vi åkte hem till hästarna. Fixade och pussade på dom, ingen ridning idag för det har ÖST ner regn hela dagen verkligen, skit tråkigt! Men stallet fixa vi och nu har jag duschat och väntar på mat sen åker jag till Elin där det blir myskväll med alla tjejkompisarna! 

Ska även hinna se min kusin Elin på tv, hon ska gå in med damlandslaget när de spelar sin vm-kval match idag. Så hon har vart helt uppe i varv hela dagen sa mormor, haha så söt! Hon kommer vara så stolt efter, men mest stolt om hon får gå med Lotta Schelin sa hon! 

Goding! 


Kommentera här: