Min lilla tippen..

Skulle först ridit tippen idag, men när jag trava i höger varv kändes han inte "ren". Han var inte riktigt halt men kändes inte okej och mamma såg även lite från backen. Så han fick massage istället och ska tömköras och få massage ett par dagar nu, så hoppas vi det går över! Han får ju sånt här ibland, han är en gammal gosse så man får ta det med ro.
Banner däremot var pigg och jätte fin, jobba kanon fint och var helt underbar! Känns så skönt att det mesta har släppt med han nu, känns liksom roligt att rida han nu!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska iaf åka hem till Erik om en stund. Dock spelar han match och är Inte hemma förän halv 10, så vette fasen vad jag ska göra! Haha! Men får hoppas Johan kan underhålla mig, så kanske vi kan hitta på något kul! Jobbar dock 7-16 imon så har en lång dag, men det löser sig :)

Kommentera här: