Dec. 22, 2012

Hejsan hoppsan!
Har precis ätit lunch på vårt hotell, nu spelar jag, Erik, Johan & Johanna biljard! Jag äger... Nej det gör jag inte..
Idag har vi kört runt ön med hyrda mopeder, koh maak är en liten ö så körde runt den på förmiddagen!

Igår var vi ute och snorkla med några vänner som är i Thailand också, var riktigt fräckt att se alla fiskar och koraller och sånt! Så det var en kanon dag på alla sätt!
Imon åker vi vidare till pattaya där det antagligen blir massa shopping, sen jul firande och sånt med folk vi känner där!

Känner att saknaden hem kommer komma på julafton, då man är van vid att va med familjen hela tiden liksom. Men över halva tiden har gått, och tiden har gått skit snabbt!! Tycker den kan sakta ner lite.. För jag känner mig inte ens brun, buhu :(

Hoppas iaf ni har det kanon där hemma, god jul alla om jag inte hinner kika in här innan! Kram <3

Kommentera här: