Bläää på vädret!

Tjoosan((:
Skolan har vart slapp idag(; fick reda på att jag nästan har ig på spanskan(a) oväntat? Neej inte spc;) haha aja ska snart byta därifrån ändå(: Fick även tillbaka vårat engelska prov, fick nog inte så bra(; Hon hade inte skrivit betyg men tror jag får g, hoppas iaf((;
på vägen hem från skolan var det två helt cp tanter som gick runt och sålde rosor? dom prata knappt svenska och va helt cp x)) när jag kom hem stack jag ut till stallet och fixa tippen och red han:) han gick jätte fint idag, fast det regna som faan:/ hata det:@
Nu har jag precis kommit in från stallet och ska snart börja plugga till so provet imon -_- varför måste man lära sig om jordbävningar och sån shit?:s aja får la ta och börja så det inte går allt för dåligt på provet(;




Hade gött(: PussPuss(L)

Kommentera här: