feber, plugg & ridning

Hejsan! 
Sitter just nu med lite plugg, men får sitta på skype med de andra eftersom jag har gått och blivit sjuk. Mådde illa imorse men det har släppt nu så har bara huvudvärk och lite feber. Så det är skönt att kunna ligga i soffan samtidigt som man pluggar! 
I eftermiddag ska jag hoppa Vo, ett måste oavsett hur trött jag är. Han ska tävlas nästa helg så behöver hoppa han då det är där han är "minst" igång, annars är han i full kondition liksom. Så mamma ska hjälpa mig i paddocken i alla fall! Annars blir det en lugn kväll tror jag, har inte tid att vara sjuk denna våren med allt som händer med skolan. Så nu kan jag bli frisk igen, tack.. 
Veckan lär spenderas med plugg och jag tror helgen blir lugn med ridning och chill. SKÖNT! 
 
Här kommer två bilder från helgens festligheter!!
 

Kommentera här: