2017 --> 2018

Vilket år 2017 har vart. Har haft fantastiska stunder med mina fina vänner och såklart med Erik. Men det jag främst bär med mig från detta året är utvecklingen jag har gjort på hästryggen och de framgångar jag & Vo har haft ihop. Från att i början av året rida halv skakiga 130 till vinna flertal 130 och debutera 140 felfritt och i andra 140 rev vi sista hindret. Är så otroligt glad över att få ha Vo i stallet och veta att han är MIN! 

Under 2018 väntar många utmaningar. Vo & jag ska fortsätta hoppa 140 klasser, förhoppningsvis med goda resultat. Målet är att ligga stadigt på 140 och variera i 130 & 135 klasser också. Sen ska Kalle börja tävla lite då han blir fyra år i år, även Ludde ska tävlas men Jennifer ska tävla han och jag Kalle är tanken just nu.
Något som ger mig lite ångest men som jag även ser fram emot är min examen som jag tar till sommaren. Då har jag pluggat 180 högskolepoäng och får en kandidatexamen i ekonomi, det gör mig nervös att jag ska sluta plugga men samtidigt är det väldigt skönt!
Under hösten kommer jag & Erik troligtvis flytta hemifrån och det ser jag verkligen fram emot. Har många roliga saker att se fram emot men man får inte glömma att leva i nuet och inte bara vänta på nästa sak att hända. 
 
2017 har vart ett bra år med många lyckliga stunder, hoppas att 2018 blir minst lika bra! Tack 2017 för allt du gett mig, nu tar vi oss an 2018!
 
 

Kommentera här: