Pluggstress

Hej på er alla som kikar in här fast jag är sanslöst dålig på att uppdatera. Dagarna de senaste veckorna har endast vart skola, antingen föreläsning eller så har vi suttit med grupparbete. Igår och idag hade vi seminarum för de två grupparbetena vi har haft nu, skönt att kunna släppa det lite. Har inte fått reda på några betyg i dem men kan ändå släppa de lite innan tentorna som är redan nu på onsdag och fredag. Så har inte ens en vecka på mig att plugga till tentorna, PANIK. Har inte kännt mig så oförberedd till någon tenta innan men denna gången har det inte funnits någon tid till tentaplugg, så alla har det likadant och det är bara att kämpa på de dagarna som finns. Så hela helgen går åt till plugg, förutom lite ridning då såklart! 
 
Vo har haft lite *vila* sen senaste tävlingen. Han har ridits kontinuerligt men inte hoppat, har bara gjort gympahoppningar. Igår hoppa jag han lite första gången och han kändes väldigt fräsch, nästa tävling är nästa helg en 130. 
Nu längtar jag bara till tentorna är klara, alltså nästa helg. Då är de 20-års fest för en kompis och tävling så känns som en bra helg efter en väldigt intensiv period och framförallt något att se fram emot!! Ska försöka kika in här lite oftare, men det vet man aldrig hur det blir med de. 

Nu ska ni även få film från Halmstad som jag glömde lägga ut efter tävlingen.. 

Kommentera här: