Två dagar till semester

Hej allihopa! 

Är just nu på jobbet. Är super fint väder ute så känns lite trist men jag har bara två dagar kvar att jobba efter idag, halleluja!!! Men tänkte på en sak idag, blir man tröttare när man vet att man snart är ledig? Känns som jag går i dvala på jobbet just nu.. haha! Vilket fall som så ska de bli underbart med ledighet!

Hade en så himla härlig helg nu. I fredags var jag & Erik och grilla med massa härligt folk hos Hanna! På lördagen kolla jag fotboll med Johanna på dagen och på kvällen blev de en liten förfest innan utgång, var en riktigt rolig kväll. Dock inte lika rolig söndag, men det var de värt!

I helgen blir de tredagars tävling i Lilla Edet, Vo har vart jättefin de senaste dagarna så hoppas han är det även i helgen. Perfekt att börja semestern med tävling!! 
Det är så skönt att kunna variera helgerna lite med vänner och helgen efter kanske tävling, hade aldrig klarat att varje helg såg likadan ut. det är variationen som gör det roligt! 

Nej nu får jag ta tag i jobbet, kram! 

Från tävlingen på Åby @mikaelasfoto

Kommentera här: