Fullt upp hela dagen!!

Blev ridning på båda pojkarna idag, red först ut tippen en sväng. Busig som vanligt, sen körde jag lite markarbete på han i paddocken. Han jobba på bra och kändes fräsch, fast väldigt pigg! Red sen Banner i kullen först, han var HELT GALEN. Seriöst, han stutsa upp och ner och kicka och halvt stegra. (han är typ världens snällaste/lugnaste annars) Till och med Lina som vi köpte han av blev förvånad. Så han fick också blir riden i paddocken sen, överladdad som bara den! Men lyssna bra till slut, när han inte orka mer bäbisen!
Har sen dess hjälpt pappa här hemma på gården, jag har lovat att hjälpa till mycket här hemma nu så jag får resan till Thailand. Behöver inte betala speciellt mycket själv då, så vad gör man inte för en Thailand resa i 3 veckor ;) Nu ska jag stoppa något i magen, sen åker jag till min fina pojkvän som jag saknar. Har inte träffats på ett par dagar nu, har helt enkelt inte hunnit. Båda har haft en del i skolan, han har haft match/träningar och jag har ju min pollar! Så ska bli mysigt att träffa han igen, fast jag ska iof plugga när jag är där men han får hjälpa mig (a) puss&kram!


I will always love you <3

Kommentera här: