14/1

2018 har börjat och livet rullar på i vanlig takt. Jobbade till den 4/1 sen har jag vart ledig, pluggade en dag men det var rätt smärtfritt. Annars har jag mest tagit dagen som den kommit och det har vart så jäkla skönt att inte ha några måsten, förutom ridningen då. Vo är igångssatt efter "vila" över julhelgen, han vila som mest 5 dagar i rad och sen mest skritta och trava lite lätt under 2-3 veckor. Så han har energi men känns fräsch, nu är han nästan igångsatt som vanligt förutom hoppningen som jag ska börja med till veckan efter vår kiropraktor Katja vart här och kollat igenom honom, om han är fräsch vill säga. Sen är förhoppningsvis första tävlingen v.6 men de beror på väder och hur Vo känns såklart.
 
Till veckan börjar skolan igen också, så ska få lite rutiner igen. Kommer dock bara gå max 2 gånger i veckan och de flesta bara 1 gång, men däremot tror jag vår C-uppsats drar igång nu så det lär bli en del skrivande på det! Hur SJUKT är det inte att jag bara har ett halvår kvar på min kandidatexamen, känns som igår när jag & Johanna skrev till varandra att vi ses utanför så vi inte behöver gå in själva de första dagarna trots att vi inte kände varandra speciellt väl utan bara hade gemensamma kompisar. Nu är hon en av mina närmsta vänner och en av dem jag skulle ringa om jag behövde prata! Är både förväntansfulll och livrädd för detta sista halvåret på högskolan.
 
Imorse körde jag Erik till Göteborg där han blev upphämtad av en kompis och dom skulle vidare mot Sälen till på Torsdag, kommer sakna honom!! 
 
 

Kommentera här: