Underbar helg

Hejsan! I fredags var jag och tävlade i Helsingborg, var en sen tävling. Min klass starta vid 7 typ så var inte hemma förän 10 ungefär! Vi hoppa en 135 klass och Vo kändes helt fantastisk på framhoppningen, så gick in med en bra känsla. Dessvärre rev vi första hindret, så de var lite surt. Vi kom lite för nära men han hoppa nästan bara upp och inte framåt, tror hindret smälte in lite i grunden så han inte såg bommarna. Sen var resten av rundan helt felfri så de suger ju att riva första hindret då, men vi klara alla svårigheter så kan inte vara annat än nöjd!

Redan till helgen är nästa tävling, tvådagars i Halmstad en 130 & en 140. 

I lördags var vi ett gäng på ästad gård och gjorde fångarna på gården. Man gör massa utmaningar i lag och bästa laget vinner, såklart vann det laget jag var med i!! Det är svinkul så det rekommenderar jag verkligen! På kvällen sen fortsatte festen med det gänget vi var med, hela dagen var en överraskning för Miranda som fyllt år, så var superlyckat. Hon hade ingen aning om något! 

Igår så var jag och några kompisar och åt donken sen kolla vi när Erik spela match, tyvärr förlora dom! Men spelade ändå en bra match mot serieledarna. Idag och resten av veckan är de grupparbete som gäller, så ska ta tag i det nu haha. 
I eftermiddag ska både Vo & Kalle ridas, Kramisar! 

Vinnarlaget 🏆
Visste redan innan vilka som va de dåliga 😏
Mina hjärtan
Jag & Chanel kolla fotboll och myste

Kommentera här: