Hoppning på schemat

Denna veckan alltså.. Har vart konstant plugg från morgon till kväll och just nu är jag helt slut i huvudet, imorgon är det salstenta i Investeringsbedömning. Har ingen bra känsla men får göra det bästa man kan och hoppas på det bästa. Tentan i onsdags kändes helt okej, men man vet aldrig.. 
 
De stunder jag inte pluggat har jag vart ute i stallet hos Vo, men har bara ridit denna veckan. Stor fördel med att mamma & Jennifer också är i stallet man slipper göra allt runtomkring när man inte hinner. Får ta igen det någon annan gång! Nu ska jag strax ut och hoppa Vo lite i paddocken. På söndag är det tävling, en 130 klass. Så får hoppas han känns fräsch! Ikväll blir det lite mer plugg och imorgon skriver jag ju tentan. 
På eftermiddagen ska Vo ridas, tänkte vila lite och på kvällen är det 20-års fest för en killkompis. Ska bli kul att komma ut på något efter denna hemska veckan... KRAM!
 
 

Kommentera här: