Äntligen lite sol

Hejsan på er alla. Veckan har flugit förbi och det är redan torsdag, så resten av veckan består av skola & jobb. Inte så fancy men cash is king ;) jobbar fredag eftermiddag och sen lördag & söndag så blir en del jobb. Sen fredag förmiddag går jag i skolan, så det är fullt upp. Så blir det såklart ridning efteråt också, Vo hade sin vilodag igår när jag var iväg med vänner och åkte skridskor i ishallen. Så idag tänkte jag ta en rejäl galopprunda i solskenet och bara njuta. Vo är väldigt lätt att rida ut på själv och det är sjukt skönt så man slipper vänta ut mamma & Jennifer de dagarna jag vill göra något annat på eftermiddagarna/kvällarna! Så idag tänkte jag rida lite tidigare, fixa lite i stallet och sen vara med Linnea i eftermiddag. Blir nog en bra dag i solen, man får ju njuta när det erbjuds. 


Längtar så till sommarens härliga tävlingar! Stora gräsbanor, glada människor & sol!

Kommentera här: