Jobbhelg

Hejsan! Är just nu på jobbet och lagar lite mat.. idag känns det inte så jobbigt att jobba då regnet öser ner utanför. Var lite värre igår med klarblå himmel men jobbar ju bara 8-14:30 så är inte så farligt ändå. 

Igår efter jobbet så red jag ut en runda på Vo innan jag åkte in till stan och mötte upp Hackett så kollade vi på varbergsloppet! Ett lopp som går varje år i Varberg, där dom springer 1 mil. Erik sprang och fick en väldigt bra tid, 43:49. Själv hade man la vart ute i över 1 timme.... haha, lär nog inte hända ändå! 
På kvällen sen köpte vi tre mat och åt ute vid havet sen blev de kubb & beerpong med lite vänner. Blev dock en tidig hemgång pga jobbet idag! 

så när jag slutar jobbet tänkte jag kolla lite hoppning från Falsterbo och sen rida om vädret tillåter! Annars blir det en lugn kväll. Jobbar mån-Tors denna veckan då jag har ledig dag på fredag eftersom jag jobbar helg nu! Att jobba 8 dagar i rad räcker kan jag tycka... men sen blir jag ledig i tre dagar, de är rätt uppbokade men bara med roligheter! 


I torsdag efter Erik jobbat klart köpte han med varsin sallad och vi åkte till ett naturreservat nära mig, gässlösa heter det. Är så himla vackert där, så vi satte oss längst upp på toppen och åt innan vi gick runt lite i skogen där. Vi firade 6 år ihop då, helt sjukt vad tiden går fort! Min älskade Erik <3

Från gårdagens middag ute vid havet!

Kommentera här: