Torsdag!

Hallo allihopa!
I veckan har det vart myket skolarbete och så lär de flesta veckorna se ut framöver då vi har ett mega arbete som helst ska vara klart innan jul, ska in typ den 7 januari men hade vart sååå skönt att vara klara innan jul kan jag känna! Men jag har iaf London att se fram emot i December, den 8onde åker jag och Erik till london för shoppning, både julklappar och till oss själva och så ska vi kolla fotboll och bara mysa runt. SÅ MYSIGT! Gav ju de till Erik i födelsedagspresent, gött när jag får ta del av de också ;)
 
Idag har faktiskt vart en lugn dag, tog sovmorgon innan jag pluggade lite. Sen har jag vart ute och ridit Vo, han fick galoppera av sig på skogsvägar och sen har jag fixat stallet också. Nu väntar en lugn kväll hade jag tänkt! Imorgon är de full rulle skolan på dagen, vaccinera hästarna på eftermiddagen, försöka hinna rida. Sen skjutsa mamma & pappa till en julfest med pappas jobb och sen ska jag själv på klassfest. Så det var välbehövligt med denna lugna dagen idag kände jag, hehe!
 

Kommentera här: