Adventshoppet Trollhättan

Hejsan! Igår var jag och tävla i Trollhättan, vi hoppade en 130 klass med C bedömning. Det är tidshoppning och om du river/får stopp så får du fyra sekunder + på din tid. Rätt rolig tävlingsform faktiskt! Vilket fall som så kändes Vo fantastiskt fin och det var han också, jag red bra också faktiskt. Fick tyvärr en rivning in i kombinationen då jag var på han i svängen fram till kombinationen så han kom inte riktigt upp, egentligen kunde bommen lika gärna legat kvar. Så de var lite surt! Men hade en bra tid så hamna två utanför placering, om jag inte fått skitrivningen hade jag blivit 3a. Men känslan var så himla bra och det var verkligen en bra avslutning på tävlingssäsongen!
I vinter blir de mycket lydnad och galopparbete då han ska vara framme men ändå ihop, är ju rätt mycket häst att hålla ihop för lilla mig så det ska vi träna väldigt mycket på! 
 

Kommentera här: