ALLTSÅ, JAAA!

Idag har vi fått tillbaka två tentor som vi gjorde innan påsk. Kändes som de var väldigt svåra tentor men fick faktiskt VG på båda, vaaaa? Fattar inget. Sån jävla lättnad, nu har jag dock kvar en att få tillbaka som kändes svårast så den tror jag inte att jag klarar, men bara att hålla tummarna. Sjukt glad över dom andra två iaf!!! Så kan Max ha tre tentor nästa period också så det känns inte allt för hemskt!
Började miljökunskap kursen idag och den verkar helt okej, något man kan "ta på" eller vad man ska säga! Och miljön är ju en väldigt viktig aspekt i dagens samhälle så det intresserar mig rätt mycket faktiskt. Dock allt tjöt om att kött inte är bra för miljön, ät vegetariskt. Ha ha ja eller hur, ät svensk ekologiskt kött så blir de bra mina vänner! Ska inte gå in på de längre men ja... 

Sen den andra kursen är redovisning så den känns också helt ok eftersom jag gjort de hela gymnasiet men man vet ju aldrig! 
Nu ska jag hem & rida, fixa stallet och sen bara ta en lugn kväll. Imon skola igen sen är jag nog ledig resten av veckan tror jag! Skönt!! 

Från gårdagens första omgång i finalen av världscupen. Alltså de stående ovationerna för Steve Guerdat gav rysningar, vilket tryck & så väl värd de! Toppen dag även igår på GHS, fick med mig ett schabrak från KL hem också! 

Kommentera här: