Semester!!

Denna veckan har ju jag semester vilket är himla gott, önskas bara lite mer strandenväder men lär inte bli något mer sådant under semstern. Fick en dag i söndags och en i måndags så får väl va lite nöjd trots allt, hehe. Annars tar jag mest dagarna som dom kommer, tycker det är väldigt skönt att vakna när man vill och inte ha något planerat hela tiden utan planera längs dagen liksom. 
Så idag så red jag först Vo ut en runda med mamma och sen hoppa jag Zipp som var pigg, glad & fin. Sen har jag och mamma strosat på stan, kollat i lite butiker och tagit en fika. Så ikväll tänkte jag vara med Erik och kanske ett par vänner!
 
Jag ska ju tävla Zipp på lördag, kanske jag glömt säga? Vi ska bara hoppa 1m då eftersom han haft en liten bristning vid armhålan, så han är igångsatt och riden under hela tiden fast utan sadel de 10 första dagarna men sen som vanligt, men vi vill bara se så allt stämmer. Men som han hoppa idag så känns han hur fräsch som helst. Så ska Jennifer ha med Belgrado också och hoppa två 1m. 
Så resten av veckan lär bli lugn fast med inslag av ridning, häng med vänner och lite sånt. Skönt med en lugn semestervecka känner jag!
 
Min älskade Vo har också en lugn vecka efter tävlingen i helgen, med massa uteritter och mys!
 
 

Kommentera här: