Sista natten....

Hejsan på er, min helg har vart bra som förväntat och nu har en ny vecka påbörjats! Denna veckan är rätt så fullbokad, fram till helgen iaf. Idag var det skola, imon & på torsdag ska jag jobba 7-15.30 och även skola på onsdag! Sen väntar en lugn fredag då jag ska till frisören & sen ut och äta med Erik, Jonte & Felicia och sen inget mer bokat under helgen. Är väldigt skönt med sånna helger tycker jag, ta de lite som det kommer. 
 
Men nu väntar jag på att Erik ska komma hem från träningen, vi ska äta lite innan vi myser ner oss i soffan. Det är sista natten för oss i Jennifer & Antons lägenhet då dom kommer hem imorgon, skönt att få hem dom men tråkigt att inte få bo ensamma längre. Har vart så himla mysigt att alltid få komma hem till HAN och bara vara tillsammans. Men vi ska ju också flytta hemifrån någon gång i framtiden, så nu har man ju provat på det! Så ska ta och laga lite middag nu, kram på er!
 
 

Kommentera här: