Fina fina Vosse

Sedan jag kikade in här sist har Vo haft en vilo-dag (ös-regna så skulle ridit men blev inget med det), sen blev det ett intervall pass i en backe vi har här i närheten. Och idag så blev det ett pass i paddocken med mycket lydnad och även idag inslag av hoppning. Hade studs, räcke med bom före & efter och sen några självstående. Han var riktigt duktig, och jag red faktiskt riktigt bra. *klapp på axeln*. Avslutade med en oxer på 125 och han flög över med ca 20 cm tillgodo typ som "Äntligen börjar det likna något", han blir lätt lite loj och fjantar bort dom lägre hindrena, fast det är dom som är så viktigt. Men det kändes som jag aldrig skulle landa men kunde lätt samla ihop han till hindret efter utan dragkamp, skönt! 
 
Nu i eftermiddag har jag & mamma slappat i soffan framför VC, tycker det är så tråkigt att Roffe inte kommer komma till världscupsfinalen. Vi har biljetter till måndagen (The grand finale) & ska nog köpa till fredagen också tror jag, har precis haft tentor när GHS är så kommer verkligen kunna ta och slappna av där, lovely! Nu väntar en lugn kväll i soffan hos Erik innan en fullspäckad vecka med tre skoldagar & två jobbdagar väntar, ska försöka klämma in lite plugg bland detta också...
 
 
 
 
 

Kommentera här: