Härlig ledighet!

Hejhejhallå!
Jag har haft en riktigt bra ledig vecka, hängt med lite vänner, vart och shoppat i gbg med Erik, ridit och bara tagit de lugnt. Tagit vara på att bara vara ledig känner jag att jag gjort, inte behöva ha massa måsten och inplanerade saker hela tiden utan ta dagen som den kommer lite. behövs ibland och speciellt nu innan skolan börjar och den börjar nu på tisdag. Sen går jag i skolan ungefär 3 dagar i veckan varje vecka så känns helt okej får jag säga, någon vecka mer ibland mindre men mest 3 dagar i veckan. 
Vo har känts och känns fräsch efter sin behandling, har ridit både markarbete och ut i skog & mark. Imorgon ska jag hoppa han lite och då hoppas jag han känns bra och håller då också. Isf blir de tävling den 11 September i Laholm, så de håller vi alla tummar och hovar för!! 
 
Igår var vi på kalas hos min syster & Anton, för Anton fyllde 27 år och de var himla trevligt. Är ju skönt när hans familj och våran familj går bra ihop, precis som för mig & Erik. Så vi hamna inte i säng förän 2 snåret och idag har jag ridit, fixat lite här hemma och tagit de lugnt. 
Imorgon väntar Ge-kås med Erik då vi ska ha kräftskiva här på lördag så ska köpas hem lite grejer till de och sen ridning och efter de kolla när Erik spelar match i Borås, så blir en fullspäckad sista dag innan skolan börjar!
 
Outfiten för gårdagens kalas. Båda köpta i onsdags i gbg, t-shirt från Dry lake och kostymbyxor från Vila!
 
Och titta vad jag hitta i gaderoben när vi rensade lite idag, älskade saknade farfar. Vet ju vart man fått sina hästgener ifrån! <3 Farfar hade flera bra travhästar under sin tid, fräckt!!!
 

Kommentera här: