PLUGG & GRUPPARBETE

Hejsan på er! Gud vad veckorna flyger fram nu och har mindre än 1 månad kvar tills jag har "sommarlov" känns helt sjukt att jag gått ett år på högskolan snart! Känner mig dock väldigt mycket efter i kurserna vi har nu, tiden har bara försvunnit typ och sen har vi grupparbeten som måste bli klara också. Så imon väntas grupparbete och på fredag en massa plugg!
idag då så har jag vart i skolan och haft föreläsning mellan 9-15, hemska långa dag.. Nu ska jag strax åka till Erik så väntar en lugn eftermiddag med han. Ikväll ska vi nog åka till Filip och hänga med han och kanske Benne med som äntligen är hemma från Val disere efter 5 månader där!
 
Vo har vilo dag idag så han får gå och lunka i hagen hela dagen, skönt för han. Imon ska han hoppas & ridas markarbete på inför helgen, har en stark oro av att de kommer typ ösregna hela helgen när jag ska tävla. Väderprognosen ser inte allt för rolig ut, usch!!
 
såhär gott skulle de vara på varje tävling, här var de dock SJUKT varmt. men runt 20 grader är ju typ perfekt!
 
 

Kommentera här: