Tenta bubblan är över

Japp tenta bubblan är över för denna gången, dock kändes inte gårdagens tenta speciellt bra så håller bara tummarna för att få godkänt på dessa två som jag gjort nu. Efter tentan igår så red jag ut en runda med Jennifer, hästarna fick galoppera av sig lite energi på grusvägar. Idag väntar ett markarbetspass med lite inslag av hoppning! 
Efter vi ridit och sånt igår så åkte vi upp till Göteborg för att gå på Halloween på Liseberg, det var super mysigt och aningen läskigt. Hade ett "spöke" som var efter mig hela tiden och han lyckades skrämma mig riktigt rejält en gång! Tyvärr så var spökhusen slutsålda sedan innan och det hade inte stått något om det på hemsidan så det var en besvikelse att man inte fick någon information om det. Men annars himla trevligt, mysigt & lite läskigt!
 
Idag så har jag vart med Erik hos läkaren i Göteborg, han har kollat sitt knä igen och fick en kortison spruta nu och om de inte blir bättre blir de titthålsoperation! Så nu tar jag de lite lugnt, tänkte kolla Grey´s Anatomy medans Erik pluggar. i eftermiddag ska jag till stan en stund med mamma, rida & sen va med Erik ikväll! En härlig LEDIG dag!!
 
 

Kommentera här: