Lördag!

Gårdagskvällen började med mat tillsammans med Erik & hans föräldrar. Jag & Erik blev upphämtade av Benne efter det och vidare till bruket där det vankades bowling med ett gäng andra killar, var ju rätt underlägsen men fick två strikear iaf! Sen åkte jag, Erik & Benne hem och kolla idol och bara myste.
 
Idag börja vi med sovmorgon sen åkte vi hem till mig och jag tog in Vosse och red han direkt, blev markarbete + hopp idag som nästan alltid innan tävling. Han var riktigt mjuk och fin på marken idag men något pigg i hoppningen, inte så konstigt eftersom han blev klippt igår. Men han hoppade riktigt fint idag! Sen gav vi hästarna middag och åt själva middag innan jag putsa sakerna och Erik satte sig och plugga. Nu har jag nästan precis kommit ur en varm skön dusch så nu väntar en lugn kväll i soffan, gott!
 
 

Kommentera här: