Tillbaka till verkligheten

Efter att tagit ett par dagar off från skola & andra saker med julfirande så är det nu dags att ta tag i allt igen. så dagen började med lite plugg innan jag tog ett break och red ut en mycket pigg Vo, så blev mestadels skritt då det hade snöat en del i natt men blivit mest slask nu. Men han fick travat & galopperat lite så imon tänkte jag ta ett hårdare pass i paddocken för senare i veckan ska de bli minusgrader, så då lär de bli en del uteridning och kanske ridhus någon gång!
Sen fortsatte plugget innan jag & Erik kolla lite film. Nu är vi hos Erik med Johan, Alex & Hackett så blir en lugn kväll. 

På tisdag ska jag & Erik flytta "hemifrån" igen, fast nu faktiskt i en månad. Jennifer & Anton ska till Thailand i en månad så vi ska passa Kane & lägenheten! Ska bli mysigt & kul, men lär bli en del plugg i lägenheten då både jag & Erik har tenta v.2... 
Ni får ha en fin söndagkväll, kram!! 

Bild från juldagen som var riktigt lyckad! 


Kommentera här: