Monday

Hej på er alla! Dagen idag har vart lugn men bra, började dagen med sovmorgon bredvid Erik åkte hem runt 10 tiden för att rida Vosse ett pass i paddocken. Han var pigg men lyssna ändå bra tycker jag, hoppade lite studs och små hinder sen avsluta jag på typ 120 bara för att känna av lite höjd då jag inte hoppat på väldigt länge. Men han kändes väldigt fräsch!
Sen satte jag mig och plugga lite innan jag åt middag med mamma och plugga lite till. Sen åkte vi till farmor och mötte upp Jennifer där och fikade en stund, himla mysigt!! Sen åkte jag vidare till stan och hämta upp Erik och vi gjorde lite ärenden, jag fick tex bytt mina skor jag fick av Erik i julklapp. Blev ett par typ likadana, svarta stövlar fast med guldiga spännen och lite smalare modell över både fot och vad! Världens bästa kille. Nu väntar en lugn kväll i soffan, kramisar!
 
 
 
 

Kommentera här: