Fina fina Vo!

Hejsan alla! Har haft en bra dag idag, vaknade bredvid min stora kärlek som jag sen skjutsade till tvååker för han skulle vara domare i TIFfanny cup. En tjej cup med typ 200 lag som tvååker arrangerar! 
Åkte sen hem och red Vo i paddocken, lydnad och sen hoppa jag han lite för att känna av han. Det gick jätte bra idag! Han lyssna och jag kunde känna av avsprångspunkten bättre och det flöt liksom. Kom lite fel på något hinder men det löser han så snällt ändå, min nallebjörn!! Så det känns väldigt bra inför imorgon. Har även putsat och packat saker så det är klart tills imon! 

Nu har jag fixat mig inför en härlig kväll med ett gott gäng tjejer, Hanna har fyllt år så blir lite middag och lekar och sånt! När dom sen drar ut beger jag mig hemåt så jag är fit for fight tills morgondagens tävling!

Outfit för ikväll! 


Kommentera här: